Jakie są Wasze ulubione utwory Muse? Moje to: "Time is running out", "Toughts of a dying atheist", "Starlaight" i "Knights of Cydonia". Pozdrawiam:).
Moja ukochana złota piątka idzie tak:
1: Hysteria
2: Starlight
3: Bliss
4: New Born
5: The Small Print
Mam też ogromny sentyment do "Muscle Museum" bo to od tego kawałka zaczęła się moja miłość do chłopaków z Muse :) Pozdrawiam.
Plug in baby
time is running out
hysteria
micro cuts
fillip
cave
uno
Pozdrawiam fanow i fanki (przede wszystkim fanki) zespolu ;)
Moje ulubione utwory to:
1.Sunburn
2.Starlight
3.Supermassive Black Hole
4.Invincible
5.Knights of Cydonia
6.Time is running out
7.Hysteria
8.Falling Away with You
9.Plug in baby
10.Space Dementia
Generalnie uważam, że Muse ma wszystkie utwory świetne. Pozdro:)
Starlight
Supermassive Black Hole
Bliss
Time is running out
Hysteria
Falling Away with You
Plug in baby
New Born
Zespół jest super:)
starlight
time is running out
cave
escape
plug in baby
space dementia
eternally missed
the groove
crying shame ( cos za dużo tych b-sidów)
showbiz
a no unintended :)
ale to są na tą chwilę :D
Nie dawno zaczalem sluchac a wszystko przez piosenke 'Hysteria', która strasznie mi sie spodobala. Jednak uwazam ze najlepsza(z tych ktore znam) to 'Time is running out'. Uwielbiam ja :]
Uwielbiam, choć przyznaje nie wszystkie utwory ;]. Moje ulubione to
-Supermassive Black Hole
-Starlight
-Time is running out
-Hysteria
-Feeling good
Pozdrawiam :D
Ja uwielbiam całą płytę "Supermassive Black Hole"
+ Hysteria, Bliss, Time is running out, Feeling good, Plug Me Baby...
achh... Matt i chłopcy czynia cuda :D Słucham tego na okrągło :D
eeem wstecz --> :D chodziło mi o całą płytę "Black Holes and Revelations"
:) jakoś te dwa tytuły jednoznacznie mi sie ze sobą kojarza :)
eeem ja mam przy wszystkich odjazd.xD
Citizen Erased,Hysteria,Eternally Mised(akurat płynie),Time is running,Bliss,Showbiz ehhh po co wypisywać te wszystkie ich piosenki?
A zaczęło się od ~~Hysteria~~.....Pozdrawiam Was,a i przecie niedługo(na jesieni) NOWA PŁYTA! Umieracie?
Ja też tak mam, że kocham ich każdy utwór xD BEZ WYJĄTKÓW ;)
U mnie zaczęło się od "New born" (to była pierwsza ich piosenka jaką usłyszałam) --> ale to nie mój ulubiony utwór BO KOCHAM WSZYSTKIE ;)
Pozdro dla FANÓW ;)
Take A Bow, Starlight, Assassin, Knights of Cydonia, Time Is Running Out, Hysteria, Plug In Baby, Sunburn. To są najlepsze z najlepszych ;]
Time is runing out.
Histeria.
Plug in Baby.
Zresztą cały czas mi sie to zmienia :), to chyba bardziej zależy od nastroju.
Exo-politics
Hysteria
Supermassive black hole
New born xd...
Nie wiem...
Wszystkie piosenki są SUPER !!! ;D
ja kocham Hysteria a tuz za tym jest Map of the problematique i Time is running out i Supermassive black hole (3 ostatnie mają 2 miejsce razem ;D ) a potem jest The small print...
pozdro ;]
oczywiście wszystkie , które wymieniliście , ale dla mnie nr 1 chyba zawsze będzie Muscle Museum / Uno . Troszkę odosobniona chyba w tym jetem (?) Pozdrawiam fanów , oby było ich coraz więcej , bo w Polsce nadal dość cicho o Muse, a szkoda
nie jesteś odosobniona ;P też kocham Muscle Museum i Uno. xd
poza tym :
~New Born
~Hysteria
~Starlight
~Supermassive Black Hole
~Time Is Running Out
~Exo Politics
~Uprising
~Assassin
~Map Of The Problematique
~City Of Delusion
Chyba już starczy... ;P napiszę jak mi się coś przypomni ;d a jeszcze nie przesłuchałam wszystkich piosenek,
więc ta lista na pewno się powiększy xd
Co polecacie?
Pozdo dla wszystkich fanów *MUSE* ;***
Hahah, dzięki za pozdrowienia xd
A moje ulubione utwory to m.in.:
- Muscle Museum !
- Hysteria !
- Assassin !
- New Born
- Starlight
- Exo-politics
- Uno
- Map Of The Problematique
- itp. :)
Pozdro. ;d
Kocham MUSE i głos Matta! nareszcie już za tydzień najbardziej oczekiwana przeze mnie płyta roku!!! aż cały chodzę:D
Najbardziej ulubione kawałki np:
- Cave
- Unintended (przecudowne cholernie emocjonalne!)
- New Born
- Space Dementia
- Micro Cuts (brak słów)
- Stockholm Syndrome (zwłaszcza wersja live!)
- Ruled By Secrecy (magiczne live z dvd Absolution Tour )
- Map Of The Problematique
- Invincible
- Hoodoo
- Knights Of Cydonia
i wiele innych, chociażby najnowsze singlowe Uprising.
Również pozdrowienia dla wszystkich zarażonych twórczością MUSE!!!
Absolutnie wszystkie. Ich piosenki są genialne, orginalne i jedyne w swoim rodzaju. Nic dodać nic ująć. Ich muzyka pozostanie już na zawsze...
Zgadzam się, wszystkie piosenki są cudowne, ale moje ulubione to:
Time Is Running Out, Fury, Bliss, Hysteria, Supermasive Black Hole, Sunburn, Starlight, In Your World.
Pozdro dla fanów ;D
uwielbiam wszystkie.. bez wyjątku, ale rispekt ode mnie mają za piosenkę i teledysk do 'knights of cydonia'.. ten długi początek bez słów, ta gitara.. no i sam obraz - cudo!
a moje ulubione to:
- supermassive black hole
- i belong to you
- map of the problematique
- exo-politics (niewiele osób wymieniło ten utwór - posłuchajcie sobie, naprawdę świetny)
;))
Ludzie :) nie znam takiej ich piosenki która by mi się nie podobała :D
Ale te naj naj to:
1.Uno
2.Knights of Cydonia
3.Newborn
4.Map of problematique
5.Supermassive black hole
6.Starlight
7.Unitendet
8.Undisclosed desires
9.Plug in baby
10.Cała reszta :D
A ja wręcz kocham City of Delusion.
Ale Plug in Baby, New Born, Stockholm Syndrome, Invincible, Feeling Good, Unnatural Selection.
Ale równiez zapomniałam dodać Map of the Problematique, Con-Science, Agitated, You Fuckin Motherfucker ;]
- Muscle Museum
- Unintented
- Sober
- New Born
- Space Dementia
- Time is running Out
- Hysteria
- Resistance
- Uprising
- Map of the Problematique
- Starlight
1. Stockholm Syndrome
2. New Born
3. Time is Running Out
4. Starlight
5. Fillip
6. Uprising
7. Invicible
8. Bliss
9. Plug In Baby
10. Resistance
Moje top10 :). Kolejność przypadkowa.
wszystkie ich piosenki są genialne, i naprawdę nie ma ani jednej piosenki która by mi się nie podobała xd
Moją ulubioną jest Map Of The Problematique, bo przy słuchaniu jej zawsze przechodzą mnie ciarki :D
Poza tym Supermassive Black Hole i Starlight :D
1. Exogenesis Symphony: Overture (Part I)
2. Hysteria
3. Assassin
4. Time is Running Out
5. Supermassive Black Hole